Kontaktinė informacija

UAB “SIROWA VILNIUS”
Eišiškių pl. 8A
Vilnius, LT-02184, Lietuva
PVM mokėtojo kodas: LT116860515

Įmonės kodas: 111686053

Kontaktai:
Telefonas: +370 (5)239 4150
El.paštas: getintouch@bepulsaar.lt

 

„SIROWA VILNIUS“, UAB, („SIROWA“) (Lietuva) elektroninės parduotuvės bendrosios verslo sąlygos (BVS)

Versija, taikoma nuo: 2018-03-01 (SIR LT AGB 20180301)

§ 1. Taikymo sritis
§ 2. Sutarties sudarymas
§ 3. Vartotojo atsisakymo teisė
§ 4. Pristatymas ir pristatymo sąlygos
§ 5. Kainos ir pristatymo išlaidos
§ 6. Atsiskaitymo sąlygos
§ 7. Nuosavybės teisės išlaikymas
§ 8. „SIROWOS“ kuponas su PIN kodu ir „SIROWOS“ kortelė
§ 9. Pretenzijos dėl trūkumų
§ 10. Transportuojant padaryta žala
§ 11. Atsakomybė ir kompensacijos
§ 12. Asmens duomenų tvarkymas
§ 13. Autorių ir gretutinės teisės
§ 14. Taikoma teisė ir jurisdikcija
§ 15. Kitos nuostatos

§ 1. Taikymo sritis

(1) Šios bendrosios verslo sąlygos (BVS) taikomos prekių užsakymams, kuriuos Jūs pateikiate šioje „SIROWOS“ bepulsaar.com elektroninėje parduotuvėje, bei mūsų įmonės „SIROWA VILNIUS“ (adresas: Eišiškių pl. 8A,Vilnius, LT-02184, Lietuva; įmonės kodas: 111686053; PVM mokėtojo kodas: LT116860515), ir Jūsų, kaip mūsų kliento, santykiams.

(2) Vadovaujamasi sąlygų versija, galiojančia užsakymo pateikimo metu. Bet kokios taisyklės, kurios skiriasi nuo šių sąlygų, taikomos tik tokiu atveju, jeigu mes jas patvirtinome raštu.

§ 2. Sutarties sudarymas

(1) Prekių pateikimas ir reklama mūsų elektroninėje parduotuvėje nelaikoma teisiškai privalomu pasiūlymu sudaryti pirkimo sutartį; tai Jums skirtas kvietimas užsisakyti kataloge aprašytų prekių.

(2) Be to, teikdami užsakymą, Jūs visų pirma turite pateikti teisiškai privalomą pirkimo pasiūlymą, kurį mes turime priimti, spustelėję mygtuką „Pirkti“. Netrukus po užsakymo pateikimo Jūs gausite pranešimą apie užsakymo patvirtinimą, tačiau tai nereiškia, kad mes priėmėme Jūsų pirkimo užsakymą. Mes neprivalome priimti Jūsų pirkimo užsakymo. Sutartis tarp Jūsų ir mūsų įsigalioja tik tada, kai mes priimame Jūsų užsakymą atskiru el. pašto pranešimu arba Jūs gaunate prekių išsiuntimo patvirtinimą arba kuponą.

(3) Sutarties kalba yra lietuvių kalba. Prekės gali būti parduodamos tik įprastais buitiniam naudojimui kiekiais.

(4) Mes nesaugome užsakymo teksto ir jo neįmanoma peržiūrėti užbaigus užsakymo tvarkymo procedūrą. Tačiau Jūs galite atsispausdinti savo pateikto užsakymo duomenis ir papildomai jį gausite mūsų el. pašto pranešime.

§ 3. Vartotojo atsisakymo teisė

(1) Jūs, kaip vartotojas (pvz., fizinis asmuo, kuris pateikia užsakymą ne savo verslo ar laisvai samdomo paslaugų teikėjo profesinės veiklos tikslais), turite teisę atsisakyti užsakymo pagal įstatymų reikalavimus.

(2) Atsisakymo teisė.

Atsisakymo teisė ir nurodymai

Jūs, nenurodę priežasties, turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 (keturiolika) dienų.

Terminas, per kurį galite pasinaudoti atsisakymo teise, yra 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai Jūs arba Jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perima prekes.

Jeigu sutartis sudaryta dėl kelių prekių, kurias užsakėte vienu užsakymu ir kurios turi būti pristatytos atskirai, terminas, per kurį galite pasinaudoti atsisakymo teise, yra 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai Jūs arba Jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perima paskutinę prekę.

Jeigu sutartyje dėl prekių pristatymo numatyta, kad prekės bus pristatomos keliomis atskiromis siuntomis arba dalimis, terminas, per kurį galite pasinaudoti atsisakymo teise, yra 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai Jūs arba Jūsų nurodyta trečioji šalis, kuri nėra vežėjas, perima paskutinę siuntos dalį ar paskutinę prekę.

Jeigu norite pasinaudoti atsisakymo teise, prašome apie tai pranešti adresu:

UAB “SIROWA VILNIUS”
Eišiškių pl. 8A
Vilnius, LT-02184, Lietuva
Telefonas: +370 (5) 239 4150
El.paštas: getintouch@bepulsaar.lt
ir aiškiai nurodyti (pvz., išsiųsti pranešimą paštu, faksu arba el. paštu) savo sprendimą atsisakyti sutarties. Tam galite naudotis pridedama atsisakymo forma, tačiau tai nėra privaloma.

Laikantis atsisakymo termino pakanka mums atsiųsti pranešimą apie savo sprendimą pasinaudoti atsisakymo teise prieš pasibaigiant šiam terminui.

Atsisakymo pasekmės

Jeigu atsisakysite šios sutarties, mes turėsime nedelsdami, tačiau bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos, grąžinti Jums visas iš Jūsų gautas įmokas, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, patirtas Jums pasirinktus kitą, o ne mūsų siūlomą ekonomišką, prekių pristatymo būdą).

Pirmiau nurodytas išlaidas mes grąžinsime tuo pačiu mokėjimo būdu, kokį Jūs naudojote pradinio sandorio metu, išskyrus atvejus, kai su Jumis aiškiai susitarta kitaip; už šį grąžinimą jokiais atvejais netaikysime Jums jokio mokesčio.

Turime teisę atidėti grąžinimą tol, kol gauname grąžintas prekes arba įtikinamus Jūsų įrodymus, kad Jūs išsiuntėte mums prekes, atsižvelgę į tai, kas įvyko anksčiau.

Išsiųsti ar pristatyti mums prekes turite iškart, tačiau bet kokiu atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo dienos, kai pranešėte mums apie sutarties atsisakymą. Laikantis atsisakymo termino pakanka išsiųsti prekes iki nustatyto 14 (keturiolikos) dienų termino pabaigos.

Tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas apmokate savo sąskaita.

Už prekių vertės sumažėjimą galite būti laikomas atsakingu tik tada, kai prekių vertė sumažėjo tvarkant prekes taip, kaip nėra būtina tikrinant jų kokybę, charakteristikas ir funkcionalumą.

(3) Pavyzdinė atsisakymo forma (jeigu norite atsisakyti sutarties, prašome užpildyti šią formą ir išsiųsti ją mums).

Kam
UAB “SIROWA VILNIUS”
Eišiškių pl. 8A
Vilnius, LT-02184, Lietuva
Telefonas: +370 (5) 239 4150
El.paštas: getintouch@bepulsaar.lt

Aš (mes) (*) atsisakau (atsisakome) sutarties, kurią sudariau (sudarėme) (*) tam, kad įsigytume šias prekes (*) ar paslaugas (*) [prašome pateikti išsamų aprašymą, iš kurio aiškiai būtų matyti, dėl kokių prekių ar paslaugų pateiktas šis atsisakymas]:
– užsakymo data (*) arba gavimo data (*)
– vartotojo (-ų) vardas (-ai) ir pavardė (-ės)
– vartotojo (-ų) adresas (-ai)
– užsakymo (-ų) numeris (-ai)
– vartotojo (-ų) parašas (-ai) (tik popieriuje parengtame pranešime)
Data
_______________

(*) Ištrinkite nereikalingą informaciją.

(4) Atsisakymo teisė netaikoma pagal Lietuvos civilinio kodekso 6.228-10 straipsnio dalį, ypač sutartims, pagal kurias sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas ,be to, ši teisė baigiasi prieš terminą, išpakavus supakuotas prekes, pristatomas pagal sutartį, kurių negalima grąžinti dėl sveikatos apsaugos arba higienos priežasčių, jeigu jos buvo išpakuotos po pristatymo.

(5) Jeigu Jūs, kaip klientas, nuspręstumėte pasinaudoti savo atsisakymo teise, grąžinimo išlaidos paprastai apmokamos Jūsų sąskaita.

§ 4. Pristatymas ir pristatymo sąlygos

(1) Prekių pristatymas:
(a) Prekių atsiėmimas Vilniuje, Eišiškių pl. 8A („SIROWA Vilnius“ UAB ofisas). Darbo dienomis nuo 8.30 iki 17.00 val.
Jei pasirinkote prekes atsiimti patys, jas paruošime per 1–2 darbo dienas. Apie tai Jums pranešime elektroniniu paštu. 
Lauksime Jūsų atvykstant per 7 dienas. Vėliau užsakymas bus atšauktas ir užsakytos prekės sugrįš atgal į lentyną.
 Atsiimdami užsakymą su savimi turėkite:
• užsakymo numerį;
• asmens tapatybės dokumentą. Jei Jūsų prekes atsiims kitas žmogus, teikdami užsakymą nurodykite jį kaip gavėją. O jei pirkėjas – juridinis asmuo, turėkite įgaliojimą.
(b) Prekių pristatymas į namus. 
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. Jei pasirinkote prekių pristatymą į namus, jas atvešime per 1–3 darbo dienas. Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučių arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.
Pristatymo laikas:
I-V 18:00 – 22:00 val. (didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Utenoje ir Telšiuose).
I-V 08:00 – 18:00 val. (kiti miestai, miesteliai, rajonai);
Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos (-ų) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą.

(c) Prekių atsiėmimas Omniva paštomatuose.
Savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Omniva paštomato. Prekių užsakymo metu Jums reikia pasirinkti artimiausią Omniva paštomatą. Jie veikia visą parą, todėl prekes gali atsiimti Jums patogu laiku. 
Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Apie atvykusį užsakymą informuosime Jus telefonu ir el. paštu. SMS žinutėje bei el. laiške bus nurodyta paštomato durelių kodas. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama į UAB „SIROWA Vilnius“. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

(2) Jeigu nepristatyta siuntos dalis vėluoja arba jos nebeįmanoma pristatyti, mes galime pristatymą vykdyti dalimis, atsižvelgdami į savo ir Jūsų interesus. Pristatymas dalimis vykdomas mūsų rizika. Rizika, susijusi su pristatytomis prekėmis, Jums pereina nuo kiekvienos siuntos priėmimo momento. Jūs turite teisę atsisakyti visos sutarties arba pareikalauti atlyginti žalą už visų prievolių neįvykdymą, jeigu esate nesuinteresuotas gauti likusios siuntos dalies.

(3) Šiuo metu vykdome tris pristatymo būdus. Tačiau kitų pristatymo būdų, pavyzdžiui, skubi siunta, atsiras ateityje. Atsiradus galimybei jais naudotis, šioje dalyje bus pateiktos išsamios taisyklės.

(4) Mes aiškiai pasiliekame teisę bet kada nenurodydami priežasties pakeisti, išplėsti, apriboti, sustabdyti ar bet kokius pirmiau 4 straipsnio 1 dalyje nurodytus specialius pristatymo būdus arba jų visiškai atsisakyti.

§ 5. Kainos ir pristatymo išlaidos

(1) Visos mūsų elektroninėje parduotuvėje nurodytos kainos yra bruto kainos eurais; į jas įtrauktas įstatymuose numatytas PVM dydis, tačiau jos neapima susijusių pristatymo išlaidų. Informacijos apie pristatymo išlaidas galite rasti pasiūlymuose ir toliau pateiktose šio skyriaus pastraipose.

(2) Prekių atsiėmimas ofise – nemokamas.

Užsakymai, kurių vertė viršija 100 EUR, Lietuvoje pristatomi nemokamai. Užsakymo vertė – tai bendra jo vertė be nuolaidų.
Jeigu užsakymo vertė nesiekia šios ribos, Lietuvoje mes priskaičiuojame papildomą 3 EUR mokestį už prekių pristatymą į namus, o į Omniva paštomatus – 2,49 EUR mokestį.

§ 6. Atsiskaitymo sąlygos

(1) Už užsisakytas prekes galite atsiskaityti vienu iš šių būdų:
a. naudojantis elektronine bankininkyste;
b. kredito kortele (American Express, Mastercard arba VISA)

Atsiskaitymo būdai, kuriais galite sumokėti už konkrečią siuntą, priklauso nuo Jūsų užsakymo vertės, likučio Jūsų „SIROWOS“ kliento paskyroje ir teigiamos kredito istorijos.

(2) Nuolaidos ir nuolaidų kuponai (pvz., kuponas su nuolaidos kodu, naujienlaiškio premija ar gimtadienio kuponas) naudojami tik pagal atitinkamos akcijos sąlygas. Neleidžiama kartu taikyti kelių nuolaidų ir (arba) nuolaidų kuponų.

(3) Mes nesuteikiame jokių nuolaidų nuo „SIROWOS“ kuponų.

(4) Pirkimo kaina turi būti sumokėta po sutarties sudarymo. Priklausomai nuo pasirinkto atsiskaitymo būdo, lėšos nuo Jūsų sąskaitos bus nuskaitytos artimiausią dieną.

Daugiau informacijos apie šiuo metu taikomus mokesčius rasite užsakymo santraukoje, kurią galite peržiūrėti prieš pateikdami užsakymą.

§ 7. Nuosavybės teisės išlaikymas

(1) Pristatytos prekės išlieka mūsų nuosavybe, kol sumokama visa jų pirkimo kaina.

(2) Jeigu Jūs pažeidžiate sutartį, o ypač jeigu vėluojate atsiskaityti, mes turime teisę pasibaigus pagrįstam mūsų nustatytam terminui nutraukti sutartį ir pareikalauti grąžinti pristatytas prekes. Tokiu atveju Jūs privalote jas grąžinti.

§ 8. „SIROWOS“ kuponas su PIN kodu ir „SIROWOS“ kortelė

(1) Taisyklės, taikomos „SIROWOS“ kuponams su PIN kodu ir „SIROWOS“ kuponų kortelėms, šioje dalyje bus pateiktos pradėjus veikti šiai funkcijai. Šiuo metu ši paslauga nesiūloma.

(2) Taisyklės, taikomos „SIROWOS“ kortelėms šioje dalyje, bus pateiktos pradėjus veikti šiai funkcijai. Šiuo metu ši paslauga nesiūloma.

§ 9. Pretenzijos dėl trūkumų

(1) Mes atsakome už esminius pristatytų prekių trūkumus ir jų nuosavybės teisės trūkumus pagal Lietuvos Respublikos aliojančių įstatymų nuostatas.

(2) Terminas, per kurį galima pareikšti pretenzijas dėl pristatytų prekių trūkumų, yra dveji metai nuo prekių gavimo datos. Pretenzijos dėl mūsų nesąžiningai nuslėptų trūkumų gali būti pateiktos per įprastą pretenzijų pateikimo terminą.

(3) Produkto atvaizdas gali skirtis nuo pristatytų prekių išvaizdos. Tai yra, prekių išvaizda arba priedų, pateikiamų kartu su prekėmis, rinkinys gali pasikeisti gamintojui atnaujinus asortimentą. Laikoma, kad pretenzija dėl trūkumo nepateikta, jeigu pakeitimai yra priimtini klientui.

§ 10. Transportuojant padaryta žala

(1) Jeigu pristatytos prekės turi akivaizdžių trūkumų, prašome iškart apie juos pranešti vežėjui ir susisiekti su mumis.

(2) Nepranešę apie trūkumą arba nesusisiekę su mumis, negalėsite naudotis įstatymuose numatytomis savo teisėmis ir jų įgyvendinti, visų pirma, teisėmis į garantiją.

Kaip bebūtų, tikimės, kad padėsite mums įgyvendinti savo reikalavimus vežėjui arba transporto draudimo įmonei.

§ 11. Atsakomybė ir kompensacijos

(1) Mes atsakome tyčios ir didelio neatsargumo atveju. Be to, mes neatsakome už neatsargų įsipareigojimų, būtinų tinkamam šios sutarties vykdymui, pažeidimą, kuriuos pažeidus, kyla pavojus nepasiekti sutarties tikslo, ir kuriais Jūs, kaip klientas, paprastai galite remtis. Kaip bebūtų, mūsų atsakomybė pastaruoju atveju apsiriboja žala, kurią galima numatyti, būdinga šios rūšies sutarčiai. Mes neatsakome už neatsargius neesminių prievolių pažeidimus, išskyrus tai, kas nurodyta pirmiau pateiktuose sakiniuose.

(2) Pirmiau pateiktas atsakomybės atsisakymas negalioja mirties, kūno sužalojimo ar sveikatos sugadinimo atveju.

3) Mes neatsakome už vėlavimus ar įsipareigojimų nevykdymą ar kitą nevykdymą dėl aplinkybių ir kliūčių, kurios nepriklauso nuo mūsų pagrįstos kontrolės: avarijos, aplinkos ar klimato anomalijos, trečiųjų šalių nesilaikymas, kišimasis į internetą ir ryšių įrangos, kompiuterinės įrangos ir programinės įrangos gedimas.

§ 12. Asmens duomenų tvarkymas

Jūsų asmens duomenys, susiję su Jūsų užsakymais „SIROWOS“ elektroninėje parduotuvėje, tvarkomi konfidencialiai ir laikantis įstatymų reikalavimų. Prašome peržiūrėti išsamią informaciją, pateiktą atskirame pareiškime apie duomenų privatumą, kuris pateikta adresu: [Nuoroda]

§ 13. Autorių ir gretutinės teisės

Visi tekstai, vaizdai, prekių ženklai ir kitas mūsų elektroninės parduotuvės turinys saugomas autorių teisių. Be mūsų atskiro sutikimo negalima jų keisti, tvarkyti ar naudoti.

§ 14. Taikoma teisė ir jurisdikcija

(1) Šios nuostatos sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

(2) Šių nuostatų pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

(3) Visi nesutarimai, kilę dėl šių nuostatų vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių nuostatų ar susijęs su šiomis nuostatomis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

(4) Be to, prašome atkreipti dėmesį, kad Jūs galite naudotis ne tik įprastomis teisinėmis procedūromis, bet ir neteisminėmis ginčų nagrinėjimo procedūromis pagal Reglamentą (ES) Nr. 524/2013. Reikiamą informaciją galite rasti Reglamente (ES) Nr. 524/2013 ir http://ec.europa.eu/consumers/odr
Mūsų el. paštas getintouch@bepulsaar.lt
Vadovaudamiesi Vokietijos vartotojų ginčų sprendimo įstatymo 36 straipsniu, mes pabrėžiame, kad mes neprivalome dalyvauti neteisminėse ginčų nagrinėjimo procedūrose, kurias vykdo vartotojų taikinimo institucija.

§ 15. Kitos nuostatos

(1) Mes pasiliekame teisę bet kada pakeisti Bendrąsias verslo sąlygas.

(2) Aktuali BVS redakcija publikuojama elektroninės parduotuvės svetainėje ir ją galima parsisiųsti PDF formatu ir (arba) atsispausdinti.

(3) Jeigu nustatoma, kad kurios nors šių sąlygų nuostatos negalioja, tai neturi įtakos kitų nuostatų galiojimui.